Med Škoda Connect onlinetjenester blir bilholdet enklere. Du får oversikt over bilens status, mulighet til å fjernstyre utvalgte funksjoner fra smarttelefonen din, samt tilgang til smarte navigasjons- og sikkerhetsløsninger.

Tjenester og tilgjengelighet

Hvilke funksjoner og tjenester er tilgjengelige for de ulike bilmodellene?

Trenger du hjelp med Škoda Connect?

Lurer du på noe om tjenestene, eller trenger du teknisk hjelp? Da kan du kontakte vårt Škoda Connect kundesenter på telefon: +800 80 247 247 eller e-post: support@skoda-auto.com

Škoda Connect-pakker

Škoda Connect-tjenestene er delt inn i tema-baserte pakker basert på om du ønsker å utvide funksjonalitet i infotainmentsystemet, få bedre oversikt over bilens tekniske tilstand, eller få tilgang til bilfunksjoner via smarttelefonen din.

"Functions on demand"

Funksjoner når du trenger de.

Med "Functions on Demand" - funksjoner etter behov, kan du oppgradere utvalgte bilfunksjoner trådløst. Gå til Škoda Connect Shop eller den innebygde butikken i bilens infotainmentsystem, der du kan laste ned navigasjon, ekstra farger og funksjoner for ambientbelysningen, eller f.eks. styring av fjernlys.

Eksempler på tjenester

Nødanrop

Alle nye kjøretøy er utstyrt med eCall, en nødtjeneste som hjelper deg raskt i tilfelle en ulykke.

Aktivering og fornyelse

Aktiver Škoda Connect eller forny utløpte tjenester.

Aktivering i tre steg

Steg 1

Last ned MyŠkoda-appen på smarttelefonen via QR-koden eller klikk på linken under for å gå til Škoda Connect-portalen.

Steg 2

Logg inn med Škoda ID-en din eller opprett en ny.

Steg 3

Skriv inn bilens Understells-/chassisnr (VIN) som du finner nederst på frontruten utenfra på førersiden og følg instruksjonene for å fullføre registreringen.

MyŠkoda

MyŠkoda-appen gir deg tilgang til utvalgte bilfunksjoner uansett hvor du befinner deg. Du kan for eksempel sjekke batteristatus og administrere ladingsegenskaper eksternt, kontrollere klimaanlegget eller overvåke ulike deler av bilen din.